PROGRAM LOJALNOŚCIOWY "Karta Gościa"w Karczmie Górecznik - regulamin
- Organizatorem Programu lojalnościowego jest Górecznik Taurus sp. z o.o. sp.k. z/s w Antoninie, ul. Wrocławska 7, 63-421 Przygodzice.
- Udział w Programie może wziąć udział każdy klient indywidualny Karczmy Górecznik.
- Jak otrzymać Kartę Gościa?
Należy dokonać zakupów w Karczmie Górecznik na kwotę co najmniej 1.000,00 PLN brutto miesięcznie (słownie tysiąc złotych miesięcznie) przez 3 kolejne miesiące. W tę cenę nie wlicza się alkoholu oraz cateringu zamówionego w Karczmie. Zakupy należy udokumentować paragonami z kasy. Proszę poinformować obsługę Karczmy o chęci gromadzenia paragonów w celu uzyskania możliwości otrzymania Karty Gościa - personel przy każdej transakcji będzie oznaczać taki paragon, aby móc go potem zidentyfikować. Można łączyć paragony z zakupów dokonywanych w rożnych datach. Zgromadzone paragony upoważniające do otrzymania rabatu, wraz z kartą informacyjną należy złożyć u kelnera Karczmy Górecznik - osoba wyznaczona do tego to Lidia Maciejewska. W ciągu 14 dni od daty poprawnego złożenia paragonów i karty informacyjnej klient, zostanie poinformowany o skutecznym zapisaniu do programu lojalnościowego, otrzymaniu statusu stałego klienta i możliwości korzystania z rabatu przy kolejnych zakupach. Uwaga: Program nie dotyczy klientów, którzy za posiłki biorą fakturę za firmę lub paragon z NIP-em. - Benefity z uczestnictwa w programie:
- premią dla uczestników programu, którzy spełnią określone warunki jest przyznanie rabatu na zakupy w Karczmie Górecznik w wysokości 15% rabatu od ceny z aktualnej karty dań (patrz wyjątki - punkt 5).
- premią dla uczestników programu jest możliwość wejścia razem z 1 (słownie jedną) wybraną osobą do Parku Przygód w cenie 1 zł; - Wyjątki: Do Programu nie zalicza się alkoholu, cateringu, imprez okolicznościowych, wycieczek (w tym ścieżek edukacyjnych) i warsztatów oraz zakupów dokonywane podczas tych dwóch ostatnich.
- Rabat nie nalicza się wstecz.
- Złożenie karty informacyjnej bez załączonych paragonów nie upoważnia do uzyskania rabatu.
- Złożenie karty informacyjnej wraz z paragonami jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.
- Program lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieoznaczony, począwszy od 01.07.2023. Organizator może podjąć decyzję o zakończeniu Programu lojalnościowego w każdym czasie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do cofnięcia ważności "Karty Gościa" ze względu na brak (przynajmniej 24 miesiące od ostatniej) aktywności w transakcjach.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie. O zmianie uczestnik programu zostanie powiadomiony SMS-owo lub mailowo.
Administratorem danych osobowych zebranych podczas Programu Lojalnościowego jest Organizator. Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami (w tym: rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO] oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2018 r., poz. 1000).
Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników celem i przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozliczenia Programu Lojalnościowego.
Podstawą przetwarzania danych Uczestnika jest:
- przeprowadzenie Programu Lojalnościowego zgodnie z zaakceptowanym przez Uczestnika Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- prawnie uzasadniony interes Organizatora, polegający w szczególności na dochodzeniu roszczeń względem Uczestników lub obronę przed zgłaszanymi roszczeniami oraz prowadzenie korespondencji itd. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Organizator nie dokonuje profilowania danych osobowych Uczestników, ani też nie przekazuje danych do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy).
Dane osobowe Uczestnika mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim wyłącznie w przypadku, gdy Organizator będzie do tego uprawniony lub zobowiązany na podstawie przepisów prawa.
Uczestnik ma prawo dostępu do swych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
Uczestnik ma również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych - zwłaszcza w przypadku gdy brak podstawy do przetwarzania danych lub gdy dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego.
W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się z naruszeniem prawa, Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.