Niedziela i święta to na Góreczniku wielkie święta w Karczmie: święta doskonałej kuchni oraz wspólnego zasiadania przy stole. W Karczmie Górecznik robi się wtedy wyjątkowo tłoczno - tak to już jest od kilkunastu lat. Choć nasza obsługa działa na 110%, to i tak czasem zdarzają się delikatne przestoje w zamawianiu dań. Przepraszamy i jednocześnie zdradzamy jak pomóc w rozładowaniu tego tłumu.
Trochę jak bar, bardziej jak restauracja
Musicie pamiętać (wiedzieć), że nasza restauracja jest swoistą hybrydą restauracji i baru szybkiej obsługi. Nie mamy obsługi kelnerskiej. Zamawiasz danie przy kasie i bierzesz ze sobą numerek, który trzeba położyć na czarnej macie. Dzięki niemu wiemy, gdzie usiadłeś i możemy Ci przynieść ciepłe danie. Cały proces jest bardzo sprawny i aktualnie średnie oczekiwanie na danie w całym roku wynosi około 19 minut. Niespełna 20 minut na wydanie świeżego dania to naprawdę mało. To wszystko zasługa sprawnego personelu, który uwija się jak mrówki w mrowisku, aby przygotować oraz wydać Twoje danie. Oczywiście jest to przede wszystkim doskonałe rozwiązanie, gdy mamy spore obłożenie (w weekendy i święta), wtedy z naszych usług korzystają całe rodziny, więc sytuacja w której jedna osoba stoi w kolejce po zamówienie, a reszta rodziny czeka cierpliwie przy zajętym stoliku jest dla takiej grupy idealnym rozwiązaniem. Wybierając się do naszej Karczmy w godzinach szczytu we dwójkę, można się niestety liczyć z pewnymi niedogodnościami, które wynikają właśnie ze sposobu funkcjonowania naszego obiektu: jedna osoba będzie musiała stanąć w kolejce, a druga zająć stolik, więc prosimy o przemyślenie planów np. na romantyczną kolację i zaplanowanie takowej np. poza godzinami szczytu, czyli porą obiadową (13:00 - 17:00).
Kolejki, kolejki
W tygodniu i w soboty nie ma z tym problemów, ale ze względu na ogromne zainteresowanie naszymi daniami i usługami niedziele i święta bywają na Góreczniku bardzo tłoczne. Głównie z tego względu nie przyjmujemy w te dni rezerwacji na stoliki (piszemy o tym w tym artykule: https://cutt.ly/DD6CJd9). Pamiętaj, że kobiety w ciąży oraz osoby wymienione w ustawie są obsługiwane w naszej Karczmie poza kolejnością.
Złote rady
Czekanie w kolejce po zamówienie możesz wykorzystać aktywnie na zapoznanie się z naszym menu, wtedy będziesz miał pewność, że po dojściu do kasy będziesz wiedzieć co chcesz zamówić. Proste, prawda?
Zdecydowany Gość = krótsze kolejki = krótsze czekanie
Górecznikowy wujek dobra rada
Weź drukowane menu do ręki i zapoznaj się z kartą dań. Znajdziesz ją także na www.gorecznik.pl/menu
Upewnij się zanim staniesz w kolejce, że masz stolik.
Czas oczekiwania w kolejce wykorzystaj na podjęcie decyzji o zamówieniu.
Najpierw stolik, dopiero potem kolejka
Dlaczego w czasie ogromnego obłożenia (niedziela/weekendy) prosimy Was o to, abyście najpierw zajęli miejsce przy stoliku, a potem stanęli w kolejce? Powodów jest kilka, ale najważniejszy z nich to fakt, że podczas zamawiania dania przy kasie otrzymujesz od nas tzw. „brzęczek”, który musisz położyć na czarnej aktywnej macie Twojego stolika. Ta czynność otwiera całą lawinę procesów działających w naszej Karczmie, która jest hybrydą baru szybkiej obsługi i restauracji. Dzięki temu:
- Dzięki temu Twój brzęczek z zamówieniem loguje się w naszym systemie
- A my wiemy, gdzie dostarczyć Twoje ciepłe dania
- Ty jesteś zadowolony, bo średni czas oczekiwania na danie w naszej Karczmie to 20 minut (oczywiście w kilku przypadkach może się on wydłużyć) i danie jest już na Twoim stole.
I teraz musisz sobie odpowiedzieć na bardzo ważne pytanie:
Skąd mamy wiedzieć gdzie donieść danie, skoro Twój „brzęczek” nie jest nigdzie zalogowany?
Ano właśnie! I tutaj pies jest pogrzebany. Zatem przy następnej okazji pamiętaj, aby pomóc nam w sprawnej obsłudze poprzez zapamiętanie tej prostej reguły: najpierw stolik, a potem miejsce w kolejce.
Jeden z Was stanie w kolejce, a drugi poszuka miejsca do siedzenia? W tym szaleństwie jest metoda, ale pamiętajcie: robicie to na własną odpowiedzialność.
Gdzie znajdę menu?
- kartę menu znajdziesz na komodzie. Weź ją proszę ze sobą do stolika lub stań z nią w kolejce. Zapoznaj się z jej treścią zanim dojdziesz do kasy.
- łap proszę menu od nas w formie elektronicznej - www.gorecznik.pl/menu
Kartę znajdziesz także na naszym facebooku.
Krytyka w cenie
Nie jesteśmy nieomylni. Jesteśmy tylko ludźmi i tak jak Ty popełniamy błędy. Przyjmujemy krytykę i uwagi - nie boimy się tego, dlatego jeśli coś pójdzie nie tak w zamówieniu, jedzenie nie będzie podane tak, jak zamawiałaś/eś - nie krępuj się - możesz śmiało poinformować o tym personel. Podejdź do nas i wytłumacz o co chodzi. Na miejscu od razu zrobimy wszystko, aby sytuacja była klarowna. Pamiętaj o tym.
Zanim napiszesz komentarz w sieci
Szanujemy Twoje zdanie! Prosimy Cię tylko o dwie rzeczy:
1) zanim rzucisz inwektywami w naszą stronę, zatrzymaj się na moment i zobacz jak sprawnie realizujemy i wydajemy dania - średni czas oczekiwania na danie w naszej Karczmie to około 19 minut
2) zanim opublikujesz komentarz na którymś z naszych profili społecznościowych (za co serdecznie dziękujemy) zastanów się proszę czy długie kolejki to warunek wystawienia nam negatywnej oceny. Długie kolejki są praktycznie w każdych popularnych destynacjach, a pyszne dania niestety nie ;)
I jeszcze jedna prośba:
3) bądź zdecydowany. Powtarzamy to jak mantrę: w weekend bardzo często nie ma czasu na zastanawianie się.
Dziękujemy Ci, że tworzysz z nami świetny klimat Karczmy. To dla nas bardzo ważne, abyś czuł się u nas komfortowo i potem mógł wystawić jak najbardziej rzetelną ocenę naszych usług.
Dziękujemy! Stosując się do tych zasad pomagasz nam zmniejszyć kolejki na Góreczniku! Do zobaczenia na Góreczniku ;)