Mała, spontaniczna impreza okolicznościowa? Spotkanie ze znajomymi? A może chcesz komuś podziękować lub zrobić niespodziankę i zaprosić na wyjątkowy obiad lub kolację? Zarezerwuj stolik w naszej Karczmie. Jedne o czym musisz pamiętać to fakt, że nie przyjmujemy rezerwacji w sobotę, niedziele i święta** (zobacz wyjątki*).
Rezerwacja stolika w Karczmie Górecznik - Najczęściej zadawane pytania
Jakie są korzyści z rezerwacji stolika w Karczmie?
Rezerwacja gwarantuje miejsce (stolik) w lokalu. Nie gwarantujemy niestety miejsca w kolejce - przeczytaj dlaczego w zakładce www.gorecznik.pl/karczma.
Gdzie znajdę menu?
Ile dni wcześniej należy zarezerwować stolik?
Przyjmujemy, że są to 2-3 dni przed przyjazdem. Im wcześniej, tym lepiej - będziemy w stanie spełnić nawet najbardziej wygórowane żądania.
W jaki sposób dokonujemy rezerwacji stolika w Karczmie?
Można to zrobić od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00:
- telefonicznie: +48 608 484 438
Jaka jest maksymalna liczba osób?
To zależy od dostępności lokalu w danym terminie. Prosimy o kontakt w sprawie ustalenia szczegółów.
Jaki jest koszt rezerwacji?
Rezerwacja stolika nie kosztuje nic.
Jak długo czekamy na osoby, które zarezerwowały stolik?
Do 15 minut. Potem tabliczka „Rezerwacja” znika ze stolika.
Jakie dania będziemy mogli zamówić? Te z karty, czy w przypadku rezerwacji obowiązuje odrębne menu?
Możecie Państwo wybrać sobie dania z menu (link do karty dań znajdziesz powyżej). Jeśli ustalicie to z nami wcześniej będziemy w stanie przygotować potrawy spoza karty dań na dokładną godzinę. Jest możliwość zorganizowania imprezy okolicznościowej w Karczmie z odrębnym, personalizowanym menu - w tym celu należy skontaktować się z kierownikiem obiektu Łukaszem Kierzkiem - 602 266 093 - This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Rezerwacja stolika i obiady z menu dla „Grup zorganizowanych”
Należy rozróżnić ofertę dla „Grup zorganizowanych” oraz rezerwację stolika. Nie przyjmujemy rezerwacji stolika z menu dla grup zorganizowanych. Wyjątki od tej reguły ustalić można jedynie telefoniczne lub mailowo z kierownikiem obiektu Łukaszem Kierzkiem - 602 266 093 - This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Jakie są wyjątki*?
Wyjątkiem są rezerwacje wykonane przez Gości hotelowych.
** święta państwowe oraz okolicznościowe np. Walentynki